Ugrás a fő tartalomra

Az előadás.




Lássuk mit kell prezentálnom.....

Miről fog szólni?
Valami olyasmiról amiről a népmesék szoktak...hogyan lesz a paraszt legkissebb fiából királyfi fővadász bármicsaknemkukás.....
Komolyabban kéne? Osztálytársaim egy része sitten, egy része elvonón, egy része halott....
Anyám prostituált, apám lelépett, mivel senki nem tartott rám tartósan igényt nagyszüleim magukhoz vettek....
Olyan szegény voltam hogy a templom egerének is csókolommal köszöntem.
Aludtam utcán, loptam ételt, sorolhatnám reggelig....az a jó abban ha az ember a padlóra zuhan hogy ott elég stabil a talaj ahhoz hogy el lehessen rugaszkodni!
Én elrugaszkodtam...megfogadtam hogy addig fogok menni előre míg élek.
Megkerestem miben vagyok a legjobb.
Ha ez megvan akkor már sinen van minden....haladni folyamatosan....egyetlen fegyverem a semmi volt....azaz az hogy nincs semmim....tőlem nem lehet semmit elvenni....én nem tudok semmit elbukni....tehát bármit megtehetek.
Ez az ami nagyon sok emberből hiányzik...ezek a szárnyak amit ti magatok köttök gúzsba....ti nem akartok repülni! Minden adott lenne!
Te nem akarod!
Mert félted azt az épp hogy valamit, mi a kezedben van...félsz hogy elveszik tőled....
Had mondjak valamit!
Ha el lehet venni tőled akkor nem ért semmit, és sosem volt a tied!
Így indulj el az úton!

Mi az előadás célja:

Hát az, hogy a padló ahonnan elrugaszkodtam tele van ücsörgő emberekkel akiknek eszébe sem jut hogy el lehetne rugaszkodni!
Félreértés ne essék én semmit nem tehetek meg helyettük!
Nem élhetek helyettük.
Nem küzdhetek helyettük.
Nem indulhatok el vagy érkezhetek meg helyettük!
Én csak azt tudom elmesélni ami velem történt...csak azt tudom elmesélni hogyan lesz egy jövő nélküli senkiből egy olyan senki akinek van jelenje és jövője....hogyan érhetsz el bármit amit kitűzöl magad elé...persze tudni kell jól célt kitűzni....az én kitűzött céljaim közt érintőlegesen sem szerepelt az hogy milliomos akarok lenni....mi akartam lenni? Egész! Boldog.


Miért érdemes eljönni?
Hát ha már úton vagy és minden tökéletes minden célod elérted akkor max azért hogy igyunk egy kávét és cinkosul összekacsintsunk...ha nem...akkor talán tudok mutatni pár ajtót ami még nem jutott eszedbe....talán van pár út ami eddig nem tűnt fel vagy csak nem mertél rálépni.
Meglehet hiányzik valami...egy apró dolog...egy semmiség...ami pont arra elég hogy a mérleg nyelve valamerre eldőljön...na ezt a semmiséget viszem én haza szeptemberben.


Infó Rólam

Hát erre ott a google, a wikipédia, no meg a youtube....talán a weboldalam....
Én vagyok az a marha aki ingyen workshopot tartott otthon közel háromszáz embernek....csak mert meggyőződésem hogy a tudás nem pénzkereseti lehetőség hanem egy kötelesség....arra kötelez hogy továbbadjam....ha segíteni akarok magamon akkor rajtatok kell segítenem...ha boldog akarok lenni akkor titeket kell azzá tennem....kipróbáltam működik....ja...hogy a világon szinte mindenki mást mond? Tudom.....csak elképesztően keményfejű vagyok és rohadtul nem érdekel. Teszem a dolgom.

Szeptember harmadika. 18:00 H13


Előző előadások:













A worksop keménymagja...az elsők.

Megjegyzések

Радомир Эра üzenete…
Ha pénzügyi problémái voltak, akkor ideje mosolyogni. Csak akkor kell felvennie a kapcsolatot Benjamin úrral, ha felveszi a hitelt és az Önnek megfelelő fizetési határidőt, és három munkanapon belül megkapja kölcsönét. Most hatodik alkalommal részesültem 700 ezer dolláros kölcsönben, 180 hónapos időszakra azzal a lehetőséggel, hogy a lejárat előtt fizetem. Benjamin úr segített nekem a kölcsönben. Vegye fel a kapcsolatot vele, és látni fogja, hogy őszinte ember, jó szívvel. E-mail címe: lfdsloans@outlook.com, és a WhatApp telefonszáma: + 1-989-394- 3740

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nyúlszar paradoxon.

Szeretném leszögezni az elején hogy én csípem Bear Gryllst. Amit az a fószer végigcsinál az nem semmi! Jeges vízbe ugrálni, minden gusztustalan csúszómászót megenni, elefántszarból folyadékot préselni és meginni, hát ez nem gyerekjáték.... Minap erdőben bandukolt ahol talált egy adag rénszarvasszart. Pici dekoratív csokibogyók. Ezt a régiek mint a multivitamint fogyasztották! -Közli Bear Hopp be is kap egyet kettőt belőle miközben kitér arra hogy bizony ezek az állatok gyors emésztéssel vannak megáldva így voltaképp az anyagok nagyrésze (vitaminok, ásványi anyagok) megmaradnak benne ami nekünk segíthet a túlélésben. A Nyulak -magyarázza Bear -minimum egyszer megeszik az ürüléküket hogy a tápanyagokat jobban felhasználják. Nos itt bennem létrejött egy kis logikai görcs. Adott egy túlélési helyzet, ahol én mint túlélni vágyó szimbiózisba kerülök egy nyúllal. Nevezzük Dezsőnek. Na most akkor én honnan tudhatom meg, hogy Dezső elsőre szarja ki, vagy már a második körben? Mert ugyeb

Van Dyke technika....Cianotípia barna változat.

Ismertetek pár technikát azoknak akik foglalkoznak cianotípiával és hasonló eljárásokkal....a Van Dyke technika a cianotípia egy változata ám a végeredmény ez esetben egy barna nyomat. Lényeges dolog amit rengetegen kihagynak az a papír enyvezése. Nyúlenyvvel a papírt lekezeljük majd két napig pihenni hagyjuk. Az enyv hatására a papíron megjelenő fotó jóval sötétebb tónusú, kontrasztosabb lesz. a Recept: ferri-ammónium-citrát  : 9gramm, 33cc desztilláltvízben keverve míg áttetsző zöldes nem lesz. Bórkősav : 1,5gr 33cc desztillált vízben oldva ezüstnitrát : 3,8gr 33c desztillált vízben oldva Elsőnek keverjük a ferri amonnium citrátot a borkősavval....öntsük egybe a két folyadékot és lassú határozott ringatással keverjük el.... Az ezüstnitrátot lassan, óvatosan keverjük hozzá kissebb adagokként, hasonló mód keverve. A végeredmény egy áttetsző zöldes folyadék....ha nem áttetsző akkor valószínűleg kuka..... Fontos! a folyadék nem fényérzékeny amíg meg nem szárad! Ettől füget