Ugrás a fő tartalomra

A diéta

Előrebocsájtom hogy nem a biztos fogyás titkát írom le de nekem mindenesetre működik.....lassú folyamat volt míg eljutottam odáig hogy elkezdjem....
Eleinte kitiltottam mindenhonnan a fehér cukrot....majd a barnát is....
Na kezdjük az elején....ugyanúgy áltam neki mint a dohányzásról való leszokásnak....fejben kell változtatni annélkül nem megy.
A fogyókúrák nagy része eredményes...utána  a visszahízás is. Ez piszkosul megterheli a szervezetet és csak kudarcélményt okoz. Első lépésként pszichológia. Beismerem hogy ez így nem jó nem elég hogy nem esztétikus de jól sem érzem magam.... nem lehet csak a lelkivilágot fejleszteni, tanulni a meditációt, elmélyülni, kérdéseken töprengeni, és közben ehanyagolni a szervezetet, behódolni a zabálásnak. Ez így nincs rendben. Hisz ha egy ilyen egyszerü dolognak nem tudok parancsolni, és nem tudok logikusan helyes döntést hozni, akkor a többi dolog is csak okoskodás, alap nélküli áltudás lesz. Meg kell zabolázni a testet, nem lehetsz a rabszolgája. Energiára van szüksége nem zabálásra unalomból megszokásból stb...
A leghatékonyabb fogyókúra olyan egyszerű hogy elkerüli az emberek figyelmét....várunk a csodaszerre a csodakódokra vagy a jóisten tudja mire....nos a titok az hogy akkor egyél ha éhes vagy, és annyit amennyire szükséged van.....igyál rá egy nagy pohár vizet oszt jóidő.
Nem nehéz ez....sőt nagyon könnyű. Pár nap után tele voltam energiával úgy éreztem magam mint gyerekkoromban...rohangásztam a lépcsőn stb.
Elhagytam a fehér lisztet és a cukor minden formáját. Megszoktam hogy akkor eszem ha éhes vagyok ha rágcsálni támadna kedvem teázni kezdek. Két hét alatt két lyukkal ment beljebb az övem és már pedzegetem a harmadikat...jobban érzem magam, több energiám van, több zöldséget gyümölcsöt eszem.
Nincs semmi általános szabály ha este 11-kor éhezem meg iszom teát vagy eszem egy zacskós levest. Működik a dolog akárcsak anno a dohányzás elhagyása....
Fejben kell elkezdeni lépésenként és megy. Nincs sem titok, sem csoda, a szervezet tudja mi a jó neki, és ha időt adsz neki ledobja a felesleget, ha pedig megszokod hogy akkor, és annyit eszel amikor és amennyire szükséged van, akkor sosem tér vissza, és sokkal jobban fogod érezni magad....hát ennyi a nagy titok....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nyúlszar paradoxon.

Szeretném leszögezni az elején hogy én csípem Bear Gryllst. Amit az a fószer végigcsinál az nem semmi! Jeges vízbe ugrálni, minden gusztustalan csúszómászót megenni, elefántszarból folyadékot préselni és meginni, hát ez nem gyerekjáték.... Minap erdőben bandukolt ahol talált egy adag rénszarvasszart. Pici dekoratív csokibogyók. Ezt a régiek mint a multivitamint fogyasztották! -Közli Bear Hopp be is kap egyet kettőt belőle miközben kitér arra hogy bizony ezek az állatok gyors emésztéssel vannak megáldva így voltaképp az anyagok nagyrésze (vitaminok, ásványi anyagok) megmaradnak benne ami nekünk segíthet a túlélésben. A Nyulak -magyarázza Bear -minimum egyszer megeszik az ürüléküket hogy a tápanyagokat jobban felhasználják. Nos itt bennem létrejött egy kis logikai görcs. Adott egy túlélési helyzet, ahol én mint túlélni vágyó szimbiózisba kerülök egy nyúllal. Nevezzük Dezsőnek. Na most akkor én honnan tudhatom meg, hogy Dezső elsőre szarja ki, vagy már a második körben? Mert ugyeb

Van Dyke technika....Cianotípia barna változat.

Ismertetek pár technikát azoknak akik foglalkoznak cianotípiával és hasonló eljárásokkal....a Van Dyke technika a cianotípia egy változata ám a végeredmény ez esetben egy barna nyomat. Lényeges dolog amit rengetegen kihagynak az a papír enyvezése. Nyúlenyvvel a papírt lekezeljük majd két napig pihenni hagyjuk. Az enyv hatására a papíron megjelenő fotó jóval sötétebb tónusú, kontrasztosabb lesz. a Recept: ferri-ammónium-citrát  : 9gramm, 33cc desztilláltvízben keverve míg áttetsző zöldes nem lesz. Bórkősav : 1,5gr 33cc desztillált vízben oldva ezüstnitrát : 3,8gr 33c desztillált vízben oldva Elsőnek keverjük a ferri amonnium citrátot a borkősavval....öntsük egybe a két folyadékot és lassú határozott ringatással keverjük el.... Az ezüstnitrátot lassan, óvatosan keverjük hozzá kissebb adagokként, hasonló mód keverve. A végeredmény egy áttetsző zöldes folyadék....ha nem áttetsző akkor valószínűleg kuka..... Fontos! a folyadék nem fényérzékeny amíg meg nem szárad! Ettől füget