Ugrás a fő tartalomra

epizod 7


Nos mivel lehet hogy a budos eletben nem lesz tobbet mar szamitogepem de igeretemet be akarom tartani folytatom a sorozatot ekezetek nelkul amig vegre ujra nem elesztik azt a dogot....

naszoval hazugsag lenne azt allitani hogy jo vagy akar hagyomanyos gondolkodasu gyermek lettem volna....ime egy pelda:

Egy nyari napon anyammal kimentunk a csepeli strandra ami annyiban szamitott ritkasagnak hogy anyam aznap vette a faradtsagot hogy foglalkozzon velem valamelyest....a kozepes medenceben lotyogtunk amikor ramjott a pisilhetnek....kozoltem is jo anyammal hogy nekem ki kellene mennem mire o ravagta hogy jol van lacika most pisilj a vizbe nem gond..."az vesse az elso kovet aki nem csinalt meg ilyet" talan itt mutatkozott eloszor meg isteni logikam es minden korlatot maga ala tipro zsenialitasom, ugyanis en a hatarozott anyai utasitas ellenere fogtam magam kimentem a medencebol majd a lepcsorol minden arcpir nelkul belepisiltem. Na anyam akkor tagadott le talan eloszor.....

Kesobbiekben szamos gondot okozott ez a gondolkodas....
Nagyapam alatt parszor kiastam a letrat amit neha hajszallal uszott meg, illetve egyszer a garazs ele a kereknyomaba beleastam egy acskapcsot, mert eppen csapdakeszito kedvem volt. Emlekszem az oreg kiszallt a kocsibol es hosszan nezegette a kapcsot es nem igazan ertette ki az az idiota aki igy akar kiszurni vele nem igazan elrejtve a dolgokat....en meg nem ertettem miert nem megy tovabb?

Megjegyzések

Zoltán Pintér üzenete…
Na végre mááá!!!!!!!Épittvótmáazideje!!:o)
Hogy is mondja a közmondás,türelem storyt terem...(mondjuk ennyi türelem már egy egész kötetre valót teremhetett vólna)Nó de mindegy örüljünk ennek is,és annak hogy pont olyan jó mint az ezt megelözöek!Ezalatt a hosszú idö alatt szerzönk mit sem vesztett a tehetségéböl,de félre a seggnyalással még a fejébe száll a dicsőség...:-)Ja,és le vannak piszkolva az ékezetek!!
Volt benne egy mondat amin elgondolkodtam,kellöképen hajaz rám is...de ezt hadjuk...bocs az offért...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nyúlszar paradoxon.

Szeretném leszögezni az elején hogy én csípem Bear Gryllst. Amit az a fószer végigcsinál az nem semmi! Jeges vízbe ugrálni, minden gusztustalan csúszómászót megenni, elefántszarból folyadékot préselni és meginni, hát ez nem gyerekjáték.... Minap erdőben bandukolt ahol talált egy adag rénszarvasszart. Pici dekoratív csokibogyók. Ezt a régiek mint a multivitamint fogyasztották! -Közli Bear Hopp be is kap egyet kettőt belőle miközben kitér arra hogy bizony ezek az állatok gyors emésztéssel vannak megáldva így voltaképp az anyagok nagyrésze (vitaminok, ásványi anyagok) megmaradnak benne ami nekünk segíthet a túlélésben. A Nyulak -magyarázza Bear -minimum egyszer megeszik az ürüléküket hogy a tápanyagokat jobban felhasználják. Nos itt bennem létrejött egy kis logikai görcs. Adott egy túlélési helyzet, ahol én mint túlélni vágyó szimbiózisba kerülök egy nyúllal. Nevezzük Dezsőnek. Na most akkor én honnan tudhatom meg, hogy Dezső elsőre szarja ki, vagy már a második körben? Mert ugyeb

Van Dyke technika....Cianotípia barna változat.

Ismertetek pár technikát azoknak akik foglalkoznak cianotípiával és hasonló eljárásokkal....a Van Dyke technika a cianotípia egy változata ám a végeredmény ez esetben egy barna nyomat. Lényeges dolog amit rengetegen kihagynak az a papír enyvezése. Nyúlenyvvel a papírt lekezeljük majd két napig pihenni hagyjuk. Az enyv hatására a papíron megjelenő fotó jóval sötétebb tónusú, kontrasztosabb lesz. a Recept: ferri-ammónium-citrát  : 9gramm, 33cc desztilláltvízben keverve míg áttetsző zöldes nem lesz. Bórkősav : 1,5gr 33cc desztillált vízben oldva ezüstnitrát : 3,8gr 33c desztillált vízben oldva Elsőnek keverjük a ferri amonnium citrátot a borkősavval....öntsük egybe a két folyadékot és lassú határozott ringatással keverjük el.... Az ezüstnitrátot lassan, óvatosan keverjük hozzá kissebb adagokként, hasonló mód keverve. A végeredmény egy áttetsző zöldes folyadék....ha nem áttetsző akkor valószínűleg kuka..... Fontos! a folyadék nem fényérzékeny amíg meg nem szárad! Ettől füget