Ugrás a fő tartalomra

Rossz majom.




Sok mindenről beszélek könnyen...a gyerekkoromról, alkoholista anyámról, arról hogyan vertek meg az iskolában, esetleg én hogyan vertem meg embereket, milyen volt amikor lopnom kellett hogy ehessek, milyen volt utcán aludni lakás nélkül, ezek mind könnyen mennek....
Istenről sokkal nehezebb beszélni.
Ijesztő, mert az a kapcsolat sokkal intimebb annál hogy könnyen beszélhessek róla....
Elalvás előtt minden este megígérem neki hogy elmondom az embereknek hátha valakinek segít aztán valahogy mégsem megy....most azt hiszem talán menni fog...sokan fogjátok azt gondolni hogy ostoba vagyok és figyeljetek....nem baj....tényleg az vagyok....
Azok akik igazán közel állnak hozzám hallhatták számtalanszor, hogy rossz majomként vagy halott majomként hívom magam...
Amikor történt az a bizonyos dolog amiről már megannyiszor beszéltem...akkor én kiadtam a kezemből az irányítást és mindent Istenre bíztam...közvetlenül éreztem a jelenlétét ott akkor és tudtam hogy utolsó pillanatban rántott vissza...láttam hova jutottam mikor én irányítottam és nem akartam azt többet.
Azt gondolom azért vagyok még itt mert van valami dolgom de nem saját hasznomra...az már nem számít. Az hogy jól olvasok az emberekben nem feltétlenül rossz dolog...használhatom jóra is. Segíteni is tudok vele.
Az hogy lelkileg sokat elviselek segít abban, hogy a legelesettebbeket fotózzam és mutassam meg azt amit nem feltétlenül akar látni senki.
Nem azért maradtam itt hogy élvezzem a gondtalan életet...nehéz feladatot kaptam de megkaptam hozzá az erőt is hogy megtegyem....Nem...nincs próféta szindrómám...
Tele vagyok hibával.
Rengeteget hibázok, és még fogok is amíg csak élek....néha vigasztalom magam azzal hogy csak az nem hibázik aki nem tesz semmit, de ez nem ment fel az alól, hogy nem lettem tökéletes.
Megyek amerre vezet és hallgatok a megérzéseimre...
Jó úton vagyok és végig fogom járni bármilyen nehéz legyen is...minél messzebb megyek annál több ember fog szembefordulni velem, és ez természetes.
Bármit mondok vitatható. Nem vagyok tévedhetetlen....hibáktól nyüzsgök és bármi ami jól sül el nem az én érdemem...báb vagyok...
Rossz majom.
És azzal hogy ezt leírtam még több ellenséget szerzek.
Ez az út már csak ilyen...
Nem én vagyok jó...a teremtő az...a többi csak illúzió. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nyúlszar paradoxon.

Szeretném leszögezni az elején hogy én csípem Bear Gryllst. Amit az a fószer végigcsinál az nem semmi! Jeges vízbe ugrálni, minden gusztustalan csúszómászót megenni, elefántszarból folyadékot préselni és meginni, hát ez nem gyerekjáték.... Minap erdőben bandukolt ahol talált egy adag rénszarvasszart. Pici dekoratív csokibogyók. Ezt a régiek mint a multivitamint fogyasztották! -Közli Bear Hopp be is kap egyet kettőt belőle miközben kitér arra hogy bizony ezek az állatok gyors emésztéssel vannak megáldva így voltaképp az anyagok nagyrésze (vitaminok, ásványi anyagok) megmaradnak benne ami nekünk segíthet a túlélésben. A Nyulak -magyarázza Bear -minimum egyszer megeszik az ürüléküket hogy a tápanyagokat jobban felhasználják. Nos itt bennem létrejött egy kis logikai görcs. Adott egy túlélési helyzet, ahol én mint túlélni vágyó szimbiózisba kerülök egy nyúllal. Nevezzük Dezsőnek. Na most akkor én honnan tudhatom meg, hogy Dezső elsőre szarja ki, vagy már a második körben? Mert ugyeb

Van Dyke technika....Cianotípia barna változat.

Ismertetek pár technikát azoknak akik foglalkoznak cianotípiával és hasonló eljárásokkal....a Van Dyke technika a cianotípia egy változata ám a végeredmény ez esetben egy barna nyomat. Lényeges dolog amit rengetegen kihagynak az a papír enyvezése. Nyúlenyvvel a papírt lekezeljük majd két napig pihenni hagyjuk. Az enyv hatására a papíron megjelenő fotó jóval sötétebb tónusú, kontrasztosabb lesz. a Recept: ferri-ammónium-citrát  : 9gramm, 33cc desztilláltvízben keverve míg áttetsző zöldes nem lesz. Bórkősav : 1,5gr 33cc desztillált vízben oldva ezüstnitrát : 3,8gr 33c desztillált vízben oldva Elsőnek keverjük a ferri amonnium citrátot a borkősavval....öntsük egybe a két folyadékot és lassú határozott ringatással keverjük el.... Az ezüstnitrátot lassan, óvatosan keverjük hozzá kissebb adagokként, hasonló mód keverve. A végeredmény egy áttetsző zöldes folyadék....ha nem áttetsző akkor valószínűleg kuka..... Fontos! a folyadék nem fényérzékeny amíg meg nem szárad! Ettől füget