Ugrás a fő tartalomra

2016 Tavasszal folytatódik az ingyenes workshop Budapesten!

Sok minden történt az elmúlt évben de egy valami változatlan, az hogy az ingyenes képzést fotósoknak folytatom tovább.
Látva a résztvevők fejlődését, mind képi világukban mind mondanivalóban nem is tudnám abbahagyni, hisz még csak az út elején járunk. Számtalan köszönetet és kedvességet kaptam amit ezúton is szeretnék megköszönni.
Volt akinek csalódást okoztam és így van rendjén. Nem szupergyógyszer, vagy guru vagyok aki jó mindenkinek, gyógyít mindent....nem lehetek az mert önmagam sem hiszek az ilyenekben...ami mindenre jó az semmire sem jó általában...az én tapasztalatom legalábbis ezt mutatja.
Volt akit megdicsértem mert akkor annak volt ott az ideje mivel olyan fejlődést mutatott ami meglepett...volt akibe "belerúgtam" mert arra volt szüksége, hogy az önsajnálatból vagy a felesleges körökből kiszakadjon. Volt aki felismerte ezt és megköszönte, volt aki sértetten puffogott.
Tudnotok kell hogy ez ilyen....
Miért ilyen?
Mert az élet az ilyen! Aki feladja....aki elhagyja magát...azt lehúzzák mint bukott sz..t a vécén...tetszik e ez nekem? Nem...de ez semmit sem változtat a tényen és így alkalmazkodom ahhoz ami fix.
Az állandó dícséret jót tesz az egónak szép nagy mosolygós öntelt pondró lesz belőle....de én ezekből sosem tanultam semmit...mikor valaki kritizált (alapozottan, jogosan, és ésszel) abból viszont mindig tanultam...persze amikor csinálta meg tudtam volna ölni...dühös voltam rá...haragudtam...hogyne...mert tudtam hogy igaza van és rohadtul bosszantott hogy nem én vettem észre!
Az én workshopomnak ez a veleje....az, hogy őszinte vagyok veletek.
Nem fogom polírozni az egótokat de lehúzni sem foglak titeket sosem....nekem érdekem hogy fejlődjetek, egyre jobbak legyetek mert ebben tudom lemérni hogy van e értelme annak amire vállalkoztam.






Na lássuk hogy fog kinézni a Workshop tavasszal.

Két tényezőn múlik az egész.
Az egyiket úgy hívják hogy Takács Laci, a másikat hogy Falu Gabi.
Ők ketten voltak azok akik az első pillanattól kezdve dolgznak velem a workshopokon hogy miért az kérdezzétek meg tőlük mert épeszű ember ingyen ennyit még nem dolgozott (jómagamat nem sorolom az épeszű kategóriába) A Laci logisztikája és folyamatos segítsége nélkül a gyakorlati ws otthon nem sikerült volna arról nem beszélve hogy olyan ő mint az és angyali oldalam aki mindig kedves mindig türelmes mert nálam sokkal gyorsabban szakad a cérna :)

Gabi aki igyen tudjuk hogy nagyon szép de ezen felül rettentő hatékonyan tud dolgokat nyélbe ütni az ő érdeme volt a H13 akik teret biztosítottak az előadásoknak több alkalommal is teljesen bérmentve!

A workshop csoportba tavaly 500 embert engedtünk belépni amit idén 1000-re fogunk emelni.
A gyakorlati foglalkozások alkalmával több emberrel fogok foglalkozni ezt a számot is szeretném megduplázni.
Több előadás lesz olyan témákban és előadókkal, akik segítségével gyakorlati téren és elméleti téren is óriási fejlődésre lesz lehetőségetek.
Minden előadás regisztrációs linkkel fog működni. Be kell regisztráljatok névvel és ki fogjátok tudni nyomtatni a belépőtöket.
A gyakorlati oktatási regisztráció is pár részletben változni fog. Tudásszintű csapatok lesznek létrehozva külön témákkal.
Áprilisban lesz az egész megszervezve a végén természetesen újra lesz egy hatalmas buli szeretném ha ez rendszeres lenne.
Több szervezet is szeretne becsatlakozni, egyenlőre folynak a tárgyalások egy dolog ami biztos hogy a workshop ingyenes lesz ahogy tavaly megígértem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nyúlszar paradoxon.

Szeretném leszögezni az elején hogy én csípem Bear Gryllst. Amit az a fószer végigcsinál az nem semmi! Jeges vízbe ugrálni, minden gusztustalan csúszómászót megenni, elefántszarból folyadékot préselni és meginni, hát ez nem gyerekjáték.... Minap erdőben bandukolt ahol talált egy adag rénszarvasszart. Pici dekoratív csokibogyók. Ezt a régiek mint a multivitamint fogyasztották! -Közli Bear Hopp be is kap egyet kettőt belőle miközben kitér arra hogy bizony ezek az állatok gyors emésztéssel vannak megáldva így voltaképp az anyagok nagyrésze (vitaminok, ásványi anyagok) megmaradnak benne ami nekünk segíthet a túlélésben. A Nyulak -magyarázza Bear -minimum egyszer megeszik az ürüléküket hogy a tápanyagokat jobban felhasználják. Nos itt bennem létrejött egy kis logikai görcs. Adott egy túlélési helyzet, ahol én mint túlélni vágyó szimbiózisba kerülök egy nyúllal. Nevezzük Dezsőnek. Na most akkor én honnan tudhatom meg, hogy Dezső elsőre szarja ki, vagy már a második körben? Mert ugyeb

Van Dyke technika....Cianotípia barna változat.

Ismertetek pár technikát azoknak akik foglalkoznak cianotípiával és hasonló eljárásokkal....a Van Dyke technika a cianotípia egy változata ám a végeredmény ez esetben egy barna nyomat. Lényeges dolog amit rengetegen kihagynak az a papír enyvezése. Nyúlenyvvel a papírt lekezeljük majd két napig pihenni hagyjuk. Az enyv hatására a papíron megjelenő fotó jóval sötétebb tónusú, kontrasztosabb lesz. a Recept: ferri-ammónium-citrát  : 9gramm, 33cc desztilláltvízben keverve míg áttetsző zöldes nem lesz. Bórkősav : 1,5gr 33cc desztillált vízben oldva ezüstnitrát : 3,8gr 33c desztillált vízben oldva Elsőnek keverjük a ferri amonnium citrátot a borkősavval....öntsük egybe a két folyadékot és lassú határozott ringatással keverjük el.... Az ezüstnitrátot lassan, óvatosan keverjük hozzá kissebb adagokként, hasonló mód keverve. A végeredmény egy áttetsző zöldes folyadék....ha nem áttetsző akkor valószínűleg kuka..... Fontos! a folyadék nem fényérzékeny amíg meg nem szárad! Ettől füget