Ugrás a fő tartalomra

Egy kimaradt történet





Minap kezembe került a naplóm és észrevettem hogy egy történet kimaradt a többi közül így most megosztom veletek előző életem egy pici epizódját.

Egy nap megyek be dolgozni, és látom hogy Janika és a Pisti egymással szemben áll mindkettő kezében kés, és hangosan vitatkoznak.
-Buta cigány vagy! -harsogta Pisti Janika arcába
-Ne ugass paraszt mert kiontom a beleidet! -válaszolt szinte nyájasan Janika.
Megálltam Janika mögött a kávémmal és komótosan rágyújtottam a zippómmal.
Janika mint a villám pördült meg, kését hasamnak feszítette.
-Kést nyitsz rám a hátam mögött?! -kerdezte lassan tagoltan pár centire az arcomtól.
Komótosan feltettem mindkét kezem...egyikben a kávé másikban az öngújtóm volt.
-És szerinted melyik kezemmel nyitottam rád a kést?  -kérdeztem higgadtan.
-Hallottam Lacika a hangját! Hogy mersz mögöttem kést nyitni?! -sziszegte az arcomba
-Az öngyújtóm hallottad te süket pöcs, vedd el a kést a hasamtól, és kávé után kapj be egy tic-tacot mert büdös a pofád! Amúgy meg nyugodtan belezzétek ki egymást leszarom bazdmeg korán van még aggódni ilyen csip csup szarságokon. -Mondtam szépen lassan tagoltan...
Pisti mögötte már rázkódott a röhögéstől, janika is lassan elvigyorodott.
Hátrafordult Pistihez.
-Néddmá a kis faszt hogy kinyílt a pofája! -mondta röhögve és hallottam hogy becsukja a kést...pillanatra visszafordult és halkan hozzátette.
-Lacika tényleg büdös a pofám?
-Aham! -bólintottam picit fintorogva
Így mentek a dolgok arrafelé akkortájt egészen addig míg meg nem jött az új srác.
Kb akkora volt mint én. Már az első nap biztosított mindenkit hogy évekig tanult disznó teknős technikát a vecsési shaolinképző főiskolán.
Mindenki ismer ilyen srácot...igazából beszari kis senki, aki imád vetíteni...semmi gáz a fal felé kell fordítani, hogy mindenki lássa a műsort :D
Na mondanom sem kell hogy Janikának mennyire volt szimpatikus....
Persze mindig mindent jobban tudott, zseni volt, meg harcos hős...elméletileg.
Gyakorlatilag a második nap elkezdte bemószerolni Janikát a Zolinak...kitérve arra hogy a Janika mennyira fasz, nem tud valójában verekedni csak csapkod, talán hozzá sem tudna érni mert ő azért mégiscsak képzett harcos.
Namost.
Ha a Janit meg a Pistit barátoknak tekintjük, akkor a Janit meg a Zolit testvéreknek.
Együtt persze nem dolgozhattak mert három perc alatt felpörgették egymást és pusztítóak voltak mint egy tájfun.
Janika másnap alig várta hogy jöjjön az új fiú...érthető nem?
A parkolóban ültem mikor megjelent Janika...igazából leesett egy kő a szívemről mert búcsúzkodni jött már civilben volt az új srác meg még sehol.
Nah...ez a bunyó ma elmarad nyugtáztam kiközben kezet fogtam Janival...
Egyértelmű, hogy ennek a marha batárnak pont a parkolón keresztül kellett melózni jönnie.
Janikának egy másodpercre sem volt szüksége, hogy az arcába másszon pár méterre tőlem 140 decibellel üvöltött a jól képzett harcművész arcába aki gyakorlatilag egy percen belül sirdogálva könyörgöre fogta.
Felpillantottam az újságból.
-Janika hagyd már a faszba nem látod hogy mócsing? -kérdeztem
-Lacikaneugassebbebelebazdmeg! -Üvöltötte vissza úgyhogy én komótosan visszapillantottam a keresztrejtvényemre...függőleges három betü, ütlegel.
Hallottam a srácot vinnyogni, -Janika ne bánts légyszi...kérlek szépen....
magamban igazából már arra gondoltam hogy bazdmeg Jani üsd már le a picsába ezt a vinnyogó kölköt mert a belem kifordul tőle....
Sokat nem kellett várni.
Jani akkora pofont adott neki tenyérrel hogy a 140 kiló kiképzett haderő egy orosz primadonna kecsességével zuhant át a sorompón gyakorlatilag kiszakítva a földből azt.
Újra felpillantottam és most már komolyabban odaszóltam Janinak.
-Janika elmész a picsába ne ziláld szét nekem a munkakörülményeimet!
Jani úgy röhögött mint egy kölyök...
-Te Lacika láttad mekkorát repült ez a shaolin disznó? -mondta röhögve mialatt a srác összekapta magát és elrohant.
Soha többet nem láttuk.
Mindenesetre kiderült hogy a kollégák sűrű cseréjéhez nagyban hozzájárult Janika nem épp áldásos tevékenysége :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nyúlszar paradoxon.

Szeretném leszögezni az elején hogy én csípem Bear Gryllst. Amit az a fószer végigcsinál az nem semmi! Jeges vízbe ugrálni, minden gusztustalan csúszómászót megenni, elefántszarból folyadékot préselni és meginni, hát ez nem gyerekjáték.... Minap erdőben bandukolt ahol talált egy adag rénszarvasszart. Pici dekoratív csokibogyók. Ezt a régiek mint a multivitamint fogyasztották! -Közli Bear Hopp be is kap egyet kettőt belőle miközben kitér arra hogy bizony ezek az állatok gyors emésztéssel vannak megáldva így voltaképp az anyagok nagyrésze (vitaminok, ásványi anyagok) megmaradnak benne ami nekünk segíthet a túlélésben. A Nyulak -magyarázza Bear -minimum egyszer megeszik az ürüléküket hogy a tápanyagokat jobban felhasználják. Nos itt bennem létrejött egy kis logikai görcs. Adott egy túlélési helyzet, ahol én mint túlélni vágyó szimbiózisba kerülök egy nyúllal. Nevezzük Dezsőnek. Na most akkor én honnan tudhatom meg, hogy Dezső elsőre szarja ki, vagy már a második körben? Mert ugyeb

Van Dyke technika....Cianotípia barna változat.

Ismertetek pár technikát azoknak akik foglalkoznak cianotípiával és hasonló eljárásokkal....a Van Dyke technika a cianotípia egy változata ám a végeredmény ez esetben egy barna nyomat. Lényeges dolog amit rengetegen kihagynak az a papír enyvezése. Nyúlenyvvel a papírt lekezeljük majd két napig pihenni hagyjuk. Az enyv hatására a papíron megjelenő fotó jóval sötétebb tónusú, kontrasztosabb lesz. a Recept: ferri-ammónium-citrát  : 9gramm, 33cc desztilláltvízben keverve míg áttetsző zöldes nem lesz. Bórkősav : 1,5gr 33cc desztillált vízben oldva ezüstnitrát : 3,8gr 33c desztillált vízben oldva Elsőnek keverjük a ferri amonnium citrátot a borkősavval....öntsük egybe a két folyadékot és lassú határozott ringatással keverjük el.... Az ezüstnitrátot lassan, óvatosan keverjük hozzá kissebb adagokként, hasonló mód keverve. A végeredmény egy áttetsző zöldes folyadék....ha nem áttetsző akkor valószínűleg kuka..... Fontos! a folyadék nem fényérzékeny amíg meg nem szárad! Ettől füget