Ugrás a fő tartalomra

Vaczak Hotel: Thomas a 0000001659453-es ügynök!

Ezen történetek kifejezetten fiktív történetek a hotel nem létezik...sosem létezett, és nem is fog sosem.
Minden egyezés kizárólag a véletlen műve! 



-Kérlek az emeleten ne csinálj nagy zajt! szólt a recepciós intelme a beérkezett három angol vendéghez....illetve nem is angolok...Írek!
Rögbicsapat utolsó estéje a hotelben.....el lehet képzelni hogy nem rendelkeznek egy atomfizikus vagy mikrobiológus értelmi illetve kommunikációs képességeivel....
Mire felértek az emeletre voltakép zengett tőlük a hotel...illetve egyiküktől hívjuk mondjuk Thomasnak....
-A jó kurva anyátokat- csattant fel Ramón és hangosan szuszogva mint egy asztmás angol bulldog rohamra indult....
-Várj megyek én is hátha beszélni is kell! szóltam utána....ugyanis Ramón szókincse a BIGKVÁJETPLÍZ!!!-en kívül talán még a fákemáder-ig terjed amit az angolok természetesen meg sem értenek, de ezt még Ramónnak nem mertük elárulni....
Kipp-kopp az ajtón, és mivel nem tágítottunk illetve mesterkulcsunk is volt az ajtó kitárult....
Ezekután igazi színházi előadást láthattunk Thomas egy barátjától hogy biza nem ők voltak, és egyébként is milyen bizonyítékokat tudunk felvonultatni, mire mi a kamerák felé biccentettünk.
Természetesen Thomas a vécén ült és nagyon el volt foglalva gondoltuk megvárjuk de valamitől szegény Thomas annyira félt hogy nem mert kijönni vagy fél óráig.
Ezen idő alatt alaposan kiművelt barátunk fel akarta hívni az ügyvédjét, a nemzeti gárdát, a rendőrséget (erre nem volt szükség megtettük helyette), én javasoltam neki mr Beant, a királynőt a kutyáival, illetve Bear Grylls-t.
Hosszas győzködésre Thomas ajtaja feltárult és megjelent maga valójában Thomas! Illetve az a valami amit egy bélyeg elszopogatása után maradt belőle....mit ne mondjak nem volt túl sok....
Tehát Thomas elhagyja a hotelt reggel hétig.
Nem, nem érdekel minket hogy esik az eső.
Nem, nem akarunk közvetlen bizonyítékot bemutatni megelégszünk a szemünk és a fülünk jelzéseivel.
Thomas kint, barátai meghitt beszélgetésbe bonyolodnak 4-5 rohamrendőrrel, valahogy sehogy sincs igazuk.
Végül a legokosabb aki végig egy ájfonnal hadonászott hogy neki sok befolyásos barátja van, odajött hozzám és közölte, hogy nagyon meg fogom bánni és kereshetek új munkát! Végtelen kedvességemmel hívtam fel figyelmét kétségeimre, hogy az angolok vagy zseniálisak az angol humor használatában, vagy az a pár száz év beltenyészet kicsit kócossá tette a génkészletüket.
Ez után nem akart többet beszélgetni....

Egy óra elteltével kollégám kiment cigizni a hotel elé, és én vele tartottam gondoltam levegőzöm egyet....
Elmélyülten beszélgettünk a spanyol sonkák készítési trükkjeiről mikor szemem sarkából mozgásra lettem figyelmes az utcán.
-Valaki van a két parkoló autó között! böktem meg a recepcióst
-Mit csinál az ott? -kérdezte
-Nem tudom de a favágóingje alapján ez Thomas. -feleltem
mikor közelebb mozdultunk Thomas  leguggolt, és guggolva rohanva megkerülte az autót majd a felénk lévő oldalán elrejtőzött előlünk.
-Szerinted mi a faszt csinál? -kérdezte kollégám
-Elbújik előlünk. -feleltem egy csepp irónia nélkül
-De rossz oldalon van az istenbarma!
-Szerintem ez őt nem zavarja. -feleltem
-Gyűjtsük be mielőtt valaki elüti ezt az elbaszott James Bondot....

Így hát elindultam a sötét utcán sorakozó parkoló autók között, hogy begyűjtsem Thomast.....
Thomas bizonyára sokat játszik valamilyen konzollal mert szinte minden játékból voltak elcsípett mozdulatai egészen a super mariótól, a splinter cell-ig.
Kerülgette az autókat, kereste a sötét foltokat, megpróbált falra mászni, sőt még egy rögtönzött fantomlövészetet is megcsodálhattunk....
Mikor fél óra kergetőzés után menekülési útvonala egy autó körüli szaladgálásra redukálódott gondoltam megszólítom.
-Thomas nem akarsz visszamenni a hotelbe? -kérdeztem az elmegyógyíntézeti ápolók negédes stíliusában.
-Ne gyere közelebb! visított rám.
-Nem áll szándékomban. -nyugattam meg.
-Kiképeztek! mondta hisztérikusan
-Mire?
-Egy kézzel számtalan módon tudok ölni! -mondta meggyőzően
-Nem kell neked ahhoz kéz sem Thomas elintézi a testszagod...de most komolyan nem akarnál felmenni a pici szobácskádba pihe puha ágyikódba és álomra hajtani azt a KIBASZOTT FEJEDET?
-Eláztam! -közölte nyafogó hangon
-Tudod a hotel körül tízméteres körzetben hat hely van ami fedett, és eső esetén menedéket nyújt...gondoltam van annyi eszed, de te rácáfoltál erre.
-Mikor jönnek a tankok? kérdezte idegesen
-Általában fél hat felé...ők hozzák a kiflit! -közöltem vele komolyan
-Az jó! -mondta hadarva...szólni kell a varázslóknak hogy cseréljenek pálcát!
-Már vagy egy órája kicseréltem nekik...mondtam unottan és sürgetően ránéztem
Hozzávetőlegesen fél óra és Thomas megindult a szobája felé. Pár perc elteltével lejött, és megkérdezte melyik a szobája. Miután elárultuk neki kérdeztük nem e kér hozzá egy kulcsot, csak hogy be tudjon menni, mire közölte suttogva nem kevés félelemmel a szemeiben, hogy nem, mivel orkok beszélgetnek az erkélyen....




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nyúlszar paradoxon.

Szeretném leszögezni az elején hogy én csípem Bear Gryllst. Amit az a fószer végigcsinál az nem semmi! Jeges vízbe ugrálni, minden gusztustalan csúszómászót megenni, elefántszarból folyadékot préselni és meginni, hát ez nem gyerekjáték.... Minap erdőben bandukolt ahol talált egy adag rénszarvasszart. Pici dekoratív csokibogyók. Ezt a régiek mint a multivitamint fogyasztották! -Közli Bear Hopp be is kap egyet kettőt belőle miközben kitér arra hogy bizony ezek az állatok gyors emésztéssel vannak megáldva így voltaképp az anyagok nagyrésze (vitaminok, ásványi anyagok) megmaradnak benne ami nekünk segíthet a túlélésben. A Nyulak -magyarázza Bear -minimum egyszer megeszik az ürüléküket hogy a tápanyagokat jobban felhasználják. Nos itt bennem létrejött egy kis logikai görcs. Adott egy túlélési helyzet, ahol én mint túlélni vágyó szimbiózisba kerülök egy nyúllal. Nevezzük Dezsőnek. Na most akkor én honnan tudhatom meg, hogy Dezső elsőre szarja ki, vagy már a második körben? Mert ugyeb

Van Dyke technika....Cianotípia barna változat.

Ismertetek pár technikát azoknak akik foglalkoznak cianotípiával és hasonló eljárásokkal....a Van Dyke technika a cianotípia egy változata ám a végeredmény ez esetben egy barna nyomat. Lényeges dolog amit rengetegen kihagynak az a papír enyvezése. Nyúlenyvvel a papírt lekezeljük majd két napig pihenni hagyjuk. Az enyv hatására a papíron megjelenő fotó jóval sötétebb tónusú, kontrasztosabb lesz. a Recept: ferri-ammónium-citrát  : 9gramm, 33cc desztilláltvízben keverve míg áttetsző zöldes nem lesz. Bórkősav : 1,5gr 33cc desztillált vízben oldva ezüstnitrát : 3,8gr 33c desztillált vízben oldva Elsőnek keverjük a ferri amonnium citrátot a borkősavval....öntsük egybe a két folyadékot és lassú határozott ringatással keverjük el.... Az ezüstnitrátot lassan, óvatosan keverjük hozzá kissebb adagokként, hasonló mód keverve. A végeredmény egy áttetsző zöldes folyadék....ha nem áttetsző akkor valószínűleg kuka..... Fontos! a folyadék nem fényérzékeny amíg meg nem szárad! Ettől füget